Isnin, Januari 25, 2010

To My Friend - Makhluk Hitam


Aku xtaw ape name sbnr Makhluk Hitam di alam nyata...
Tapi beliaulah kawan aku di forum Wira Tunggal Legacy...
Die bagaikan seorang abang bagi aku...
Walaupun kami xpernah bsua muka di alam nyata...
tapi kami rapat...
sehinggalah aku semakin jarang on9 di forum itu...
tiba2 tepat jam 11.15 jam di handset aku...
sekeping msj tiba...
msj tu dr no y aku xknli...
dlm msj tu dtulis
"Kawan, nie aku PL (Pendekar Laut). AKU NAK MAKLUMKAN BAHAWA ABANG AKU MAKLHUK HITAM MENGHEMBUSKAN NAFAS TERAKHIRNYA PADA PUKUL 6.30 PAGI. "
bertapa sayunya hati aku bila dapat msj itu...
gambar diatas nie aku buat khas untuk MH...
aku spatutnya bagi gmbr nie sblom die PERGI...
tapi aku tlambat...
Maafkan aku MH
Maafkan Aku...
AMANLAH KAMU DI SANA
MAKHLUK HITAM (R.I.P)
2010
........................................

4 ulasan:

s A i F u L z A k W a N ® berkata...

ismat...
ko nye lukisan mmg smart..
t leh r aja aq melukis ea..
hehehhee
t klu rajin comment r blog aq ea
klu sudi folo r..hehehe
http://nawkazlufias.blogspot.com/

Azi$M@t_BaDU+ berkata...

wei...
mane ade smart...
cume name je ismat...
hahhahahaha...
aku nie beginer je...
aku buleh ajar ape y tmampu je...
aku dh g mlawat dh blog ko...
cool!...
xmcm blog aku...
suram je...
hitam dgn penuh ksunyian...
hahhahahahhaha

Tanpa Nama berkata...

ada buku pendekar laut x??dr mula2 smpai abes..hihi..minat dowh..cma dulu kecik2 xda duit nk beli..neway,lukisan n design ko mmg smart..tmbh yg ntok minds '10 nh..lau ada jual lbh pn,aq nk beli a bju minds tuh

Azi$M@t_BaDU+ berkata...

Nameless :

ade...tp kt rmh...ko nk oder baju minds ke?...add oovoo aku...ismat_api@yahoo.com...cll aku kalu bleh 0134296801