Selasa, Mac 31, 2009

Akulah The Ultimate Badut

hehehhehehehehe......
nie r kali pertama aku 'membodohkan' diri aku di atas pentas....
aku join Minutes To Fame xde sebab len....DUIT!....
mmg xsesuai sebab tu....tp tu r tujuan asal aku sebab aku dah xde duit....aku terdesak gile....kalu x ade kemungkinan aku xmasuk....disamping nk hiburkan org ramai dgn lawak2 aku yang aku sendiri pun xfaham....
Pertandingan Minutes To Fame tu diadakan pada hari Sabtu 28 Mac 2009...terdapat dua kategori....iaitu individu dan berkumpulan....aku join kategori individu
Asalnye aku nak jadi badut yang xbercakap....tetapi semuanya berubah....
berubah yang macam mana?
hah!...itu yang kita nak taw....jom baca skit kisah nie.....
hehehhehehehe

Sabtu 28 Mac 2009 (pagi)

Pertandingan itu bermula jam 9 pagi.....
time tu aku nk member2 aku tolong solekkan muka aku....tp member2 aku xdatang lg....time tu dh 8.45 pagi.....cuak gile aku time tu......
tp xsmpai 20 saat pun....mereka dah datang....mereka adalah.....
JENG....JENG.....JENG....JENG.....
Che Nisah & Ain.....
hehehhehehehe.......
Pagi itu....fuh!....memang teruk....muka aku yang sudah hensem ini.....


transform menjadi Badut ini....hehehhehehehe....
amacam?.....mesti bertambah hensem xkn?
hahahahahhahaa.....
aku sendiri pun xtahan tengok....wawawawwawawa.....

[orang cakap macam MEET UNCLE HUSEIN....hehehhehehe.....sejak hari tu orang gelarkan aku Meet Uncle Husein.....tp aku xnk gune name tu....aku nak gune name...Ismat Meet Uncle Husein(IMUH)....hehehhehehe]


hehehhehehe......
pagi tu nervous gile.....takut pun ade.....
sampai aku xde selera nak makan
hehehhehehe.....
time tu giliran aku no 3....cara pertandingan...
dimulakan dengan kategori individu dan dikikuti dengan berkumpulan....seterusnya kategori individu balik...so kalu aku punye giliran no 3...maka aku akan buat persembahan no 5...
hehehhehehehehe
aku xtaw ape yang aku nak buat....berdebar2 jantung hatiku macam jantung aku tu nak je terkeluar dan ajak aku test larian....hehehhehehehhee.....
time giliran aku....aku buat tiga persembahan....
aku anggapkan atas pentas tu ade 3 orang aku....
mule2 skali aku buat nyanyian....pastu aku buat magic....aku buat jugok lawak entah pape entah....aku sendiri pun xtaw....hehehhehehehe
lepas tu....
dalam pukul 12 lebih jugok r...keputusan pertandigan sesi pagi diumumkan....5 peserta individu dan 5 kumpulan layak ke pusingan akhir....kate org kampung aku r...qualified to the final round (btol ke??!!)
memandangkan kategori individu tu ade 5 orang je....secara automatik dan automotifnye semua peserta individu layak masuk.....hehehehehhehe
pada pusingan ini....aku mendapat tempat kedua di belakang pelajar antarabangsa dari China
die buat magic show....fulamak!....
MANTAP beb gua cakap sama lu....
kagum gile....

Sabtu 28 Mac 2009 (petang)

pada waktu petang...aku cuba sedikit kelainan....hehehehhehehe....ape kelainanan die?....tanyalah aku...hehehheheheh......
oklah....aku cite....
petang tu aku nak buat badut hitam putih....
hitam putih yang macam mana?....
yang itu kita xtaw.....kalu nak taw macam mana?....
yang itu pun kita xtaw.....
ok2....jom be serius....hehehehehhehe
nie r yang aku maksudkan dengan badut hitam putih....


heheheheheh....mengalahkan The Joker dalam cite Batman The Dark Knight tu r....
hehehehehhe....
Pada waktu petan aku dibantu oleh juru solek terkenal....
Che Nisah dan Che Ridhawan (dorg xkn adk beradik taw)
hehehhehehe....
pada waktu petang....
aku buat sketsa lawak yang entah pape....
aku wat sketsa ala2 macam AF tu....xkan Ahmad Fairuz....Akademi Fantasia tapi versi lawak....
wawawa....time tu...
aku wat sore squidwork(mcm nie ke eja die?), patrick star, mr. crab dan Adlin Aman Ramli sebagai pengacara.....
aku begitu bangga sebab ramai yang gelak sebab xtahan dengar lawak aku....harap2 dapat tahan r ku nak buang air....wawawawa.....
aku dapat tepukan yang gemuruh taw....
hehhehehhee....
Setelah semuanye selesai....
pembahagian hadiah pun bermula....time tu aku cume expect aku dpat no 3 je....pastu mase die umumkan tempat ke-3....xkan aku....no 2 pun xkn aku....aku pn sedikit keciwa r...tapi semuanye berubah.....
AKU JADI JUARA KATEGORI INDIVIDU
yang mebawa pulang sebuah trofi dan wang tunai yang berjumlah RM tutututut....hehehehehhee...mane bleh bagi taw....
hehehhehe.....
terima kasih kepada kawan2 ku yang banyak membantu dan memberi sokongan yang padu...sampai bleh lemas aku dibuatnye...terlalu padunye sokongan itu....hehehhehehehe
TERIMA KASIH SEMUA!!

"Why So Serious?!.....Lets Put Smiles On Yours Faces"

6 ulasan:

zuila berkata...

lor ko esmat..
ko ade bakat,jgn simpan bakat ko 2..
ade ape2 prtndingn msuk je ok..
aku sokong ko dr belakng..
hihihi...

Azi$M@t_BaDU+ berkata...

hehehhehehhehe
sokong dr blkng je?
hehehehhehehe
xnk sokong dr dpn ke?

Unknown berkata...

Eh ! hebat juga anak abah ni.....bila lak ko jadi klakar ni.....tapi ingat jangan sampai malukan keluarga....

Azi$M@t_BaDU+ berkata...

hehhehehhehe
dh tntu r....
bintang y terang nie....
wawawawa.....
abah jgn risau r....
abg xkn memalukan keluarga kite

cakirah 0_o berkata...

tahniah =]
ak lmbat kn wish..
huhuhu..
btw..
pic tuh muke ak nmpk sgt bemnyak..
len kali edit dulu!
ngee =p

Azi$M@t_BaDU+ berkata...

hehhehehhehe...
ye ke?
6t aku edit len...
pape pn mekasih